wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Regulamin

Regulamin

Wszystkie oferowane produkty są objęte przez nas 24-miesięczną gwarancją.

Reklamacje powinny być składane na email - evo@firma.pl wraz ze zdjęcie uszkodzenia, a reklamowane produkty  odesłane na adres: Firma Handlowa EVO Wojciech Wajdeczko ul. Wesoła 2 34-300 Żywiec.

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni kalendarzowych. W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie produkt jest wymieniony i przesłany do klienta lub jeśli klient zechce zwrotu płatności to należność zostanie przelana na podane konto. W przypadku reklamacji rozpatrzonej negatywnie po wcześniejszym ustaleniu z klientem  towar zostanie odesłany na jego koszt.

Reklamacji dotyczącej niedoręczenia przesyłki przez kuriera, opóźnień w doręczeniu, uszkodzenia produktu w czasie transportu, niezgodności towaru z ofertą sprzedażową oraz wady fabrycznej firma ma 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do przedstawionego zgłoszenia. 


Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 

Reklamacje

CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

ADRES DO REKLAMACJI

Firma Handlowa EVO Wojciech Wajdeczko
Wesoła 2
34-300 Żywiec
Dodatkowe informacje

 

Opis procedury reklamacyjnej:
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem evo@firma.pl, lub w formie pisemnej na adres EVO Wojciech Wajdeczko Ul. Wesoła 2, 34-300 Żywiec.
2.  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
-. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Produkt reklamacyjny w razie wątpliwości kupujący odsyła do firmy wraz z protokołem szkody
5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl